onsdag 25 augusti 2010

Tema fritid (tror jag) 26-08-2010

Hej, Nu är det andra dagen man måste blogga om dagen. Denna dagen har varit bra med ett +. Pluset är att vi hade en timma när vi kunde göra som vi ville. Fast bara min grupp, grupp 10. Vi har jobbat med skype, twitter och ljud. Jag fick lära mig hur man använder "screenr" ett program som man kan filma fast bara i 5 min. Jag la ut en video som jag gjorde, fast den är bara på skoj.
På ljud lektionen lärde jag mig att använda ett program som heter Audacity. Med de programmet kan man spela in ljud, lägga till musik och ändra typ hur högt det låter, Hur mörkt eller hur ljust det ska låta osv.
Jag hoppas att vi sluta snart för att jag är hungrig!!! Bara 10 min kvar.
Vad har mer hänt idag... Jag och typ 10 andra personer skypade. Det gick över styr. Och nu bjuder Lea på kakor. Det var gått :D. Det var nog allt. Hoppas att Du blir nöjd nu Sofi XD SeS

1 kommentar:

  1. Hejsan Mathias!
    Du har skrivit en utmärkt reflektion över dagen. Du har inkluderat de stationer du varit på samt analyserat dina tankar kring dessa. Kul att du lagt ut din screenr video:)
    /Sofia.

    SvaraRadera