torsdag 26 augusti 2010

Tema ? 27-08-2010

Tjena, idag vet jag inte vad det är för tema idag men men. Nu berättar Oskar om en serie som jag vill se. Men nu ska jag berätta om min dag. Idag har jag lärt mig om Google dokument. Jag har lärt mig att man kan skriva flera på en gång på ett google dokument. Efter det skulle vi lära oss om fronter men det kunde jag redan. Vi lärde oss fronter första dagen. Det kommer du väll ihåg Sofi. Sen fick vi lära oss att använda e-camen och flera olika movie maker program. Det var köttfärssås och spagetti idag i bamba. Det var gött.
Nu börjar lektionen vi ska börja blogga på och jag är klar. SeS

1 kommentar:

  1. Hej Mathias!
    Japp, jag förstod att en del skulle tycka det var lätt med fronter, men inte lika lätt för alla. Du har beskrivit bra om stationerna och jag hoppades att du gillade dem och lärde dig lite du inte kunde innan:)
    /Sofia.

    SvaraRadera